Pirkimo ir pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra pirkėjui (toliau – Pirkėjas) ir pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos šalių teisės ir pareigos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.

1.3. Pardavėjas – šios elektroninės parduotuvės duomenų valdytojas – Tėjula (UAB „Tėjula“, įm. k. 172334180, buveinės adresas Bagdoniškės g. 18, Raseiniai). El. paštas: info@tejula.lt. Tel. numeris: +370 652 83600.

1.4. Pirkėjas – asmuo perkantis šioje elektroninėje parduotuvėje.

1.5. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės, jei Pirkėjas tik iš dalies arba visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.

3. Pardavėjo teisės

3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.

3.3. Jei Pardavėjui iškilo neaiškumų dėl užsakyme pateiktos informacijos, jis turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Tokiu atveju, Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.

3.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti arba koreguoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 1 (vieną) darbo dieną po užsakymo pateikimo.

4. Pardavėjo įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.

4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios elektroninės parduotuvės Taisyklės.

4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių, Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį prieš tai informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.

4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

4.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (el. paštu: info@tejula.lt) ne vėliau kaip vieną parą (24 valandas) iki užsakymo pristatymo dienos. Pranešus mažiau nei parai (24 valandoms) iki užsakymo dienos, pinigų grąžinimas nebus vykdomas.

5.3. Punkte 5.2 aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat, jei ji nebuvo naudojama.

6. Pirkėjo įsipareigojimai

6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

6.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.

6.3. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės (–ių) būklę.

6.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

7. Prekių kainos

7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.

8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes.

8.2. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.

8.3. Atsiskaityti galima naudojantis elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei bankiniu pavedimu. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis opay.eu mokėjimų platforma.

9. Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.

9.2. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.

  9.2.1. Jei pristatymo metu nurodytu adresu nėra gavėjo ar pateiktu telefono numeriu nėra atsakoma, kurjeris turi teisę palikti prekę asmenims, kurie yra gavėjo nurodytame adrese.

  9.2.2. Jei pristatymo metu nurodytu adresu nėra jokio asmens, kurjeris turi teisę parsivežti prekes į parduotuvę, o gavėjas bus informuotas telefonu apie nepavykusį pristatymą.

  9.2.3. Jei pateiktas gavėjo adresas ar telefono numeris buvo neteisingas, nėra atsakoma už ne laiku pristatytas prekes.

  9.2.4. Jei užsakymo nepavyko pristatyti pagal 9.2.1, 9.2.2., 9.2.3. punktus, užsakovui pinigai nėra grąžinami. Taip pat, gavėjui atsisakius priimti užsakymą, užsakovui pinigai nėra grąžinami.

9.3. Negarantuojame tikslaus užsakymo pristatymo laiko šiomis šventinėmis dienomis: Valentino dieną, Kovo 8–ąją, Mamos dieną, Tėvo dieną. Taip pat, dėl šiomis šventinėmis dienomis esančio didelio užimtumo prekes užsakyti reikia 3 –5 dienas iki užsakymo dienos, kitaip Pardavėjas pasilieka teisę užsakymo nepriimti.

9.4. Pardavėjas pasilieka teisę keisti gėles, bet ne nuotraukoje vyraujančias spalvas, pagal tuo metu vyraujančio sezono gėles. Jei užsakovas nori keisti užsakymo sudėtį, turi ne vėliau kaip per parą, (24 valandas) iki užsakymo dienos susisiekti telefono numeriu +370 652 83600.

9.5. Puokštės yra rankų darbas, tad negarantuojame identiškų puokščių, kaip nuotraukose pateiktose tejula.lt svetainėje.

9.6. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis Pirkėjo nurodytu adresu, pristatymo laiku.

9.7. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

9.8. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo – pardavimo sutarties likus ne mažiau nei 24 valandoms iki pristatymo dienos, Pirkėjui grąžinama visa pinigų suma, įskaitant pristatymo išlaidas

9.9. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti užsakymo, atsižvelgiant į užsakymo pristatymo galimybes (prasta kelio danga, uždaryti keliai, neeksploatuojami keliai ir panašiai).

9.10. Pardavėjas prekes pristato pats, Pirkėjo nurodytu laiku bei adresu. Pristatymas vykdomas iki 35 km spinduliu nuo Raseinių miesto.

10. Prekių grąžinimas

10.1. Parduotos nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos, trūkumai šalinami remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis”.

10.2. Norėdamas grąžinti prekę(–es), vadovaudamasis 10.1 punktu, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą.

10.3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  10.3.1. Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jų pristatymo dienos;

  10.3.2. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

  10.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės;

  10.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos kokios buvo Pirkėjo gauta;

  10.3.5. Grąžinamos prekės defektai atsirado ne dėl Pirkėjo kaltės;

  10.3.6. Visais atvejais grąžinant prekę būtina pateikti prekės įsigijimo patvirtinantį dokumentą;

  10.3.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;

  10.3.8. Išlaidos grąžinamos prekės apmokamos Pirkėjo (Pirkėjui grąžinant nekokybišką prekę, keičiant dydį, keičiant į analogišką prekę). Prekės siunčiamos užpildžius grąžinimo formą. Turint klausimų, prašome susisiekti su Pardavėju telefonu +370 652 83600 arba rašyti el. paštu info@tejula.lt.

10.4. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos.

10.5. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.

10.6. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas kokybiškas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. Grąžinant prekę (–es) Pirkėjui grąžinama visa pinigų suma, įskaitant pristatymo išlaidas. Pirkėjo prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.

10.7. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.

10.8. Augalai ir tinkamos kokybės maisto prekės yra negrąžinamos. Pagal LR Vyriausybės patvirtintas taisykles, UAB „Tėjula“ neprivalo grąžinti pinigų bei keisti kokybiškų prekių įsigytų svetainėje tejula.lt. Išimtys taikomos pirkėjui nedelsiant, tą pačia dieną, kreipiantis elektroniniu paštu info@tejula.lt pateikiant pirkimą įrodantį dokumentą.

11. Komentarų talpinimas

11.1. Pirkėjas turi teisę pareikšti savo nuomonę apie esančias prekes rašydamas komentarus atsiliepimuose.

11.2. Pirkėjas sutinka ir prisiima pilną atsakomybę už savo parašytus komentarus.

11.3. Pardavėjas pasilieka pilną teisę neskelbti arba šalinti žeidžiančius ir neetiškus komentarus.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

12.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių, šių Taisyklių atžvilgiu, taikomos ir aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

12.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų, pagal šias Taisykles, vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).